dimarts, 20 de desembre del 2011

El Bosc Animat, Cartell del Pratijoc



Aquest any he rebut l'encàrrec de fer el cartell del Pratijoc 2011 per part de jovesPrat, la Regidoria de joventut del Prat. Per qui no coneix el Pratijoc és un plegat d'activitats (jocs, tallers...) amb un centre d'interés comú que es fa els dies 27/12/2011 al 04/01/2012 i està organitzat per la Comissió d'entitats de lleure del Prat i l'Ajuntament del Prat. Totes aquestes activitats es fan a l'escola Jacint Verdaguer del Prat de Llobregat i estan adreçades per infants de 3 a 12 anys.

Aquest any el centre d'interés és el bosc animat.

Quan vaig posar-me a fer el cartell vaig pensar que un arbre i la nit podrien representar la fantasia del bosc animat, però llavors em vaig imaginar una petita història al voltant de la nit i de l'arbre: personatges fantàstics i entremeliats (follets), que quan arriba la nit entren en el bosc màgic amb els seus fanalets per il·luminar la nit.
Aquí us deixo el cartell sense la tipografia i el cartell final del com ha quedat. Vull agraïr a la Regidoria de Joventut  per la confiança que heu tingut en encarregar-me el cartell i a la meva germana pels seus consells i ajut!

Espero que us agradi! BON PRATIJOC!


4 comentaris:

  1. Impressionant, m'agrada moltíssim. Con tots els dibuixos Mayols. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Trobo genial això de fer el cartell sobre fusta i aprofitar-ho per a que sigui l'escorça de l'arbre. T'ha que quedat molt "xulo" (com sempre :), felicitats!

    ResponElimina
  3. merci jordi!! moltes gràcies per fer un comentari al bloc és tot un honor :)

    ResponElimina
  4. gràcies sergi!!!! sí, el cartell el vaig fer en acríl·lic pintat sobre fusta però l'arbre li vaig deixar el color de la fusta com bon observador que ets! merci per comentar el post! petonets

    ResponElimina