divendres, 26 de març del 2010

Aitana i el seu gat romeu





Originals
Creació de personatges, prova a color
Creació de personatges (Aitana)

Aquests dibuixos formen part de la col·lecció "Les aventures d'Aitana i el seu gat Romeu" amb guió de Sílvia Valtueña i editat per l'editorial "cuyo nombre no quiero acordarme".
Perquè us feu una idea i molt resumit, els 12 llibres anaven sobre el viatge de l'Aitana i el seu gat per països de la Mediterrània. Cada llibre era un país diferent i una aventura nova per als protagonistes.
Aquests concretament, són part, del viatge al Marroc.

Vaig estar durant uns 6 mesos treballant en aquest projecte i aprofito aquest moment per explicar-vos públicament, què malauradament els llibres no estaven malament, no van funcionar gens per culpa de l'editorial.
L'editorial va fer fallida mentre jo hi col·laborava i a banda de què em deuen molts diners, es van deixar de publicar. Aquesta editorial va desaparèixer amb els meus dibuixos (molts d'ells no me'ls havien pagat).
Aquesta experiència va ser molt frustant... jo em vaig trobar sola davant de la impossibilitat de poder fer res!
En definitiva què molta feina per res... ni cobrar, ni veure-ho publicat...

Aquests dibuixos són els únics que vaig poder salvar!

Espero què us agradin!

6 comentaris:

  1. Uns dibuixos molt Wuapos, llàstima que no hagin vist la llum. Aquests contes, sembla que tenien bona pinta.

    ResponElimina
  2. gràcies anònim...
    de llibres van sortir fins el volum 4 o 5... tots els restants no, una llàstima!

    ResponElimina
  3. guau nena quina història i quina por!!!! jo estic treballant per poder publicar en un futur el llibre....aquestes coses són tan surrealistes!!!! tot i així he de felicitar-te per el treball, es boníssim!!!!

    ResponElimina
  4. gràcies Stella!! sí noia una molt mala experiència com d'altres que vaig tenir en el món editorial. Molta sort amb el teu projecte que segur que serà una passada!
    i perdona si no t'havia contestat no havia vist el missatge fins ara ;)
    Petons
    Montse

    ResponElimina
  5. Ets una il·lustradora meravellosa! Segur que t'aniran arribant les oportunitats que et mereixes. Espero que no es tornin a repetir històries com aquesta, quina llàstima quan un fracàs empresarial repercuteix en la feina i l'art de dues persones...Una abraçada forta, ens veiem aviat!!

    ResponElimina
  6. gràcies míriam pel teu suport! el món de la il·lustració és dur, com molts altres camps de l'art...et dóna moltes frustracions i poques alegries però s'ha de lluitar pel que una vol i no rendir-se! d'això sé que ets una experta! una abraçada i molts petons des de Catalunya que t'anyorem molt! :)

    ResponElimina