dilluns, 6 de juny del 2011

Cartell de festa Major de Llagostera 2011


Els dies 10, 11, 12, 13 i 14 de Juny és la festa major de Llagostera i com cada any en el mes d'abril s'obre la convocatòria pública del concurs cartell per a la Festa Major .

La sorpresa va ser quan em van dir que havia guanyat el concursssssssss iujuuu no m'ho podia creure...em vaig posar molt i molt contenta!

Haig de dir que evidentment aquest treball no és mèrit meu sinó que és el fruit del treball conjunt meu i de la meva germana @rosa_mayol. No puc deixar d'agraïr-li el fet de treballar amb ella perquè deixant de banda de si guanyava o no penso que és la millor companya que tinc per treballar. Gràcies Roseta!

Tenia clar quin tipus de cartell volia fer, el qual els papers i el col·lage volien que fóssin els protagonistes. Tampoc volia un cartell carregat de símbols de la festa major, ni que aparegués el poble... volia un missatge clar i directe: Un músic que porta colors trencant amb la grisor.
Tots els materials són pobres i reciclats i això fa que sembli antic, donant una atmosfera vintage :)

espero que us agradi i que disfruteu del cartell!! jo el què sí que disfrutaré és de la festa...BONA FESTA MAJOR!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada